Kotona.

Sinne meni juhannus. Eihän se ihan sillä lailla sujunut kuin suunnitelma oli, mutta ei mulla valittamista siltikään ole. Samapa tuo melkein on, mitä sitä tekee, kunhan on hyvää seuraa ja sitä siis oli.

Pidemmittä puheitta mm. näitä asioita juhannukseen kuului:
  • kuusitoista miljoonaa hyttysenpuremaa (Raaps, raaps..)
  • nolla paniikkiin tuupertunutta (Piste mulle siitä!)
  • yksi hauska perhe (Liittyy edelliseen kohtaan.)
  • pari hauskaa, vaikkakin vähän väsähtänyttä iltaa kivassa porukassa (KIITOS!)
  • kaksi lääkärireissua (Mutta eipä ollut juhannusaattona ruuhkaa!)
  • yksi antibioottikuuri
  • kaksi kipeää kurkkua
  • kaksi yskää
  • yksi sairausloma
  • nolla kertaa pidetty uusi juhannusmekko (En uskaltanut lähteä se päällä perjantaina, etten tulisi kipeäksi ja sitten sairastuin siitä huolimatta, pöh!)
  • yksi sietämätön karkkihimo
  • hirvittävä kinos grilliruokaa
  • (ainakin) kaksi kadonnutta läskikiloa (Ei liity kahteen edelliseen kohtaan...)
  • yksi bussin lattialla vietetty tunti
  • nolla humalatilaa (Toinenkin piste mulle!)
  • monta tyhjentämättä jäänyttä alkoholipulloa
  • muutama lasillinen kuohuvaa
Niin että rakennelkaa kokonaiskuva noista palasista. Mulla oli siis kuitenkin oikein mukava viikonloppu sairasteluista huolimatta ja selvisin pahemmitta tärinöittä myös Vanhemmista. Nyt on vähän väsähtänyt olo, kun en taaskaan oikein saanut nukutuksi. Siis en viikonloppuna juuri sen paremmin kuin viime yönä täällä kotonakaan: tänään on lomapäivä, mutta minä keikun hereillä aamukahdeksasta lähtien. Sain sairauslomalaisesta seuraa muutamaksi päiväksi ja tuolla tuo potilas onneksi vielä tuhisee unessa eikä joudu selviytymään yhtä lyhyillä unilla kuin minä. Mutta eiköhän tässä taas kahvin voimalla pärjäillä.

Tänään on ohjelmassa kauppa- ja postireissu. Käymme noutamassa postista pari paketillista leffoja ja festariliput. Jei! Ilta kuluukin varmaan elokuvasaaliin kimpussa.