Mitä vittua?

Kolmas postaus tänään jo. Lupaan rauhoittua.

Äiti tilittää yhdessä ikkunassa, että haluaa rähjätä eksälleni, viettää kanssani tyttöjen iltaa ja parantaa maailmaa. Olen tervetullut koska vaan, kuinka pitkäksi aikaa vaan. Kehuu ja panostaa.

Mitä vittua?

Saunasta löytyy kortsun kääre, jota kumpikaan täällä vielä asuvista ei tunnusta omakseen.

Mitä vittua?

Romahduskohtaus. Itkua, hysteriaa.

Mitä vittua?

Ex säälimässä minua vieressäni sohvalla. Tahtoisi olla mulle kuin edesmennyt rakas. Ei se tajua, että pois mennyt oli muutakin kuin joku vanha hoito. Silittää päätä, rakastaa kuulemma minua. Tahtoo olla tärkeä ihminen elämässäni.

Mitä vittua?

Jos joku olisi kertonut mulle puoli vuotta sitten, että mulle tapahtuu tällaista, olisin kuollut nauruun.

Neiti Minkkisen puhelu pelasti tilanteen.

Enää yksi olut, lupaan.