Neiti minkkisen blogi sai minut ahneeksi ja uteliaaksi, vaikka yleensä en jaksakaan mihinkään meemintynkiin tarttua. Tässä siis jotain.

1. Vastaa nimelläsi ja minä kerron sinusta jotain.
2. Kerron sinulle, mikä bändi/elokuva muistuttaa minua sinusta.
3. Keksin jotain yhteistä/samaa intressiä mitä meillä on.
4. Kerron mistä saattaisin kadehtia sinua.
5. Kerron ensimmäisen muistoni sinusta.
6. Kerron sinulle eläimen, josta tulet mieleeni.
7. Kysyn sinulta jotain, mitä olen halunnut kysyä.
8. Jos teen tämän sinusta, laitathan tämän blogiisi.

- - -

Neiti minkkisen ajatuksia minusta:

1. Vastaa nimelläsi ja minä kerron sinusta jotain.

Loviisasta tulee mieleen kaksi asiaa: Ronja Ryövärintyttären äiti, joka lauloi lapselleen ihanaa susilaulua iltaisin, ja toki se kaupunki myös. Eräs eksäni oli sieltä kotoisin. Mutta enemmän siis Ronjan äiti; vahva, lämmin, kaunis, viisas ja lempeän sarkastinen nainen, joka piti kurissa paitsi oikkuilevan rosvoruhtinaan, myös koko lauman enemmän tai vähemmän paatuneita ryövärinketaleita.

2. Kerron sinulle, mikä bändi/elokuva muistuttaa minua sinusta.

Stella, koska tutustuin bändiin sinun kauttasi.

3. Keksin jotain yhteistä/samaa intressiä mitä meillä on.

Sarkasmi ja huumori, aivopesun myötä yhä enenevässä määrin myös musiikkimaku, ystävät toki myös!

4. Kerron mistä saattaisin kadehtia sinua.

Sama homma kuin Lilithin kohdalla, eli kyvystä kirjoittaa eläväistä ja hauskaa tekstiä. Sinnikkyydestä. Uskomattomasta kyvystäsi olla diplomaattinen ja asiallinen, vaikka sisällä kiehuu.

5. Kerron ensimmäisen muistoni sinusta.

En minä enää muista! Olit hurja ja sinulla oli valkoiset käsineet. Jonkinlainen pelottava miimikko.

6. Kerron sinulle eläimen, josta tulet mieleeni.

Kissa. Eikä mikä tahansa kissa, vaan mummoni edesmennyt Justiina, norjalainen metsäkissa, tumma ja pörröinen.

7. Kysyn sinulta jotain, mitä olen halunnut kysyä.

Öääh.. en keksi.. hmmh. Palaan asiaan varmaan jossain muussa yhteydessä..

- - -

Täytyy ilmeisesti viimeinkin paikata aukko sivistyksessä ja tutustua Ronja Ryövärintyttäreen. En tiedä siitä vielä toistaiseksi oikeastaan mitään muuta kuin että muistutan minkkiläisen mielestä jotakin sen hahmoa. Vastaukset olivat kovin mairittelevia ja joiltain osin yllättäviäkin. Liikutuin. Hassun hassu neiti minkkinen <3