Hui sentään, ette arvaakaan, mitä mulle nyt on tapahtunut. Mulla on ensi viikonloppuna treffit. Jestas sentään. Mitenkähän sellaisilla kuuluu olla? Pitääkö syödä haarukalla ja veitsellä? Saako röyhtäillä? Seuralainen tulee kaukaa, joten mulle lankeaa kauheat paineet yrittää olla mahdollisimman viihdyttävä, jottei häneltä mene aika ja raha aivan hukkaan (Ei se mulle sentään kuitenkaan maksa, vaan VR:n tädeille ja sedille.). Täytyy alkaa kehitellä jotain nokkahuiluesityksiä. Miten tässä nyt näin pääsi käymään?

Tänään, ihan kohta itse asiassa, seurakseni liihottaa ystävä entisiltä kotikonnuilta ja viihdyttää mua keskiviikkoon asti. Sosiaalinen elämäni on suorastaan räjähtänyt käsiin.

Nyt ei pysty tämän parempaan, täytyy keskittyä hengittelyyn.

Ainiin, paitsi Willelle julkinen tervetulotoivotus takaisin sivist.. oikeaan elä.. nettiin!