Onpas tänään ollut kerrassaan kiva päivä. Töissä oli ihan kaaosta ja kaikki minua lukuunottamatta olivat raivona tai hermostuneita kuka mihinkin. Mua vain hymyilytti. Äsken käydyt parit jännittävät keskustelut olivat piste iille. Olen tosin nyt taas sellaisella ylikierroksella, ettei varmaan tarvitse käydä ajoissa nukkumaan tänäänkään. Enkä halua ottaa uninappia ja laimentaa tihinää. Ehtiihän sitä nukkua sitten lomalla, tai eläkkeellä.

Veljen valmistujaiset kuun vaihteessa. Sinne ja serkulle majailemaan viikonlopuksi. Sitten muutamaksi päiväksi Helsinkiin. Jee! Kaikenlaista jännittävää tiedossa, mutta ei mitään sellaista, mistä kannattaisi vielä mitään sanoa. Loma-anomuksia rykäisin eilen menemään yhteensä viideksi viikoksi ja vielä jäi kaksi viikkoa tähteeksi. Ne ehtinee pidellä jossain väleissä.

Tuleva työpari muisti minua sähköpostilla:

"Jee, tänään ilmoitettiin osastolle susta, siis että tulet meille hommiin!"

'Hommiin'-sana ehkä vähän arveluttaa: mitähän siinä työsopimuksessa sanottiinkaan..? Mutta tuo ensimmäinen sana hymyilytti pitkään. Sentään ainakin joku odottaa mua siellä ja on iloinen tästä.

Voi hitsi, että mulla on tänään hyvä mieli!