Ai kauheeta, kun mä en enää oikein tiedä edes, mitä tänne kirjoittaisin. Tapahtuu niin paljon kaikenlaista ovelaa, että menen ihan sanattomaksi. Lomalla kerkeää näköjään tehdä vaikka mitä, kuten esimerkiksi saada puhelimeensa pitkälti toista sataa tekstiviestiä. En välttämättä halua nyt ajatella sitä päivää, kun mulle tulee puhelinlasku. Lomalla ehtii myös keskustella netissä aamuneljään tärkeistä asioista ja herätä seuraavana aamuna silti kymmenen maissa täysin virkeänä uuteen päivään. Alkoholia en ole ehtinyt juomaan yhtään, mutta hoidin viikonlopun treffien nesteytyksen kuntoon eilen hakemalla Alkosta neljä pulloa viiniä. Kolme mulle ja yksi seuralaiselle, ehheh.

Täältä tullaan muistuttaisin sua
Koko elämäsi olet etsinyt vain mua
Olen täyttä kultaa, kaunein päällä maan
Asettukaa riviin, tänään prinssi valitaan
Kaiken saat, mitä olet etsinyt
Oikeastaan etsinnät voit lopettaa jo nyt
Tässä ollaan, opettele mua
Minä olen täydellinen, ala rakastua!

(PMMP - Kumivirsi)